Trecerea de la Antreprenoriatul intuitiv spre antreprenoriatul structurat este cea mai mare provocare, dar și cea mai mare oportunitate în viața unei afaceri ce își dorește să crească, să prospere și să cucerească piața în care operează. Cursul abordează cele mai importante 5 zone de implementat: antreprenorul, obiectivele, arhitectura, echipa și resursele.
Cursul reunește idei, principii și tehnici testate care te ajută să muncești eficient.
Descoperi bucuria de a-ți organiza timpul într-un mod productiv.
Investești într-o zi de curs ca să câștigi o oră în fiecare zi!
Într-o lume a tuturor posibilităților, modelată de goana după carieră, consumerism, viteză și tehnologie, stresul a devenit o stare continuă a omului modern.
Acest curs îți oferă soluții practice de gestionare, reducere sau eliminare a stresului în cadrul organizațiilor, dar și în viața personală.
Refresh your business vision.
Becoming the Architect of your Business means creating and implementing the most innovative strategies at the right moment.
You will learn the most effective instruments to implement them.
Design Thinking este procesul prin care afli comportamentul consumatorului, modul de gândire și tiparele sale decizionale.
Creezi sau rafinezi produsele și serviciile companiei.
Vino împreună cu echipa la o sesiune de inovație și teambuilding!
Turbo-boost your digital presence by creating a world-class Digital User Experience.
You’ll learn the best practices to help you inform, persuade and convert your audience.
Află cum să conduci cu succes proiectele de schimbare și transformare din compania ta.
Acest workshop are la bază programul de 2 zile cu același nume "Leading People Through Change" de la specialiștii în leadership - Ken Blanchard Companies.
“Cea mai bună decizie de afaceri pe care o poți lua este să angajezi oameni calificați. Aducând oamenii potriviți salvezi resurse importante, iar afacerea ta se va desfășura ușor și eficient.” (Brian Tracy)
Mindfulness este o practică prin care mintea este educată să rămână în momentul prezent, ajutându-ne să devenim conștienți de tot ceea ce se întâmplă atât în interiorul cât și în exteriorul nostru.
Vei obține un echilibru între viața personală și cea profesională, trăind din ce în ce mai conștient și autentic.
Toți avem capacitatea de a oferi încredere și de a-i inspira pe ceilalți, dar înainte de toate trebuie să fim dispuși să ne dedicăm dezvoltării personale și pregătirii altora că lideri.
Înveți cum să îți atingi obiectivele de business și de comunicare în mediul digital complex și dinamic, eficientizând la maximum resursele - echipele, banii, timpul.
“Cred că este nevoie de pragmatism în aplicarea principiilor de marketing online. Era poeziei s-a terminat! Îmi propun ca acest curs să aducă inspirație și informație pentru toți cei care vor să câștige în mediul online.” (Monica Jitariuc)
Înveți cum să îți prezinți produsele și serviciile, cum să cucerești clientul și să câștigi vânzarea.
Afli cele mai eficiente strategii de vânzare.
Negocierea nu este un proces spontan, pentru o negociere de succes este nevoie de planificare, strategie și inteligență emoțională.
Află cum să fii pregătit pentru orice situație.
Află cum să abordezi cu succes relațiile de business pentru a obține rezultatele dorite.
Descoperă care sunt tehnicile de prevenire și soluționare a conflictelor și cum să îți gestionezi emoțiile în situațiile conflictuale.
Înveți cum să-ți structurezi conținutul personal prin povești, umor, limbaj non-verbal adecvat astfel încât să poți susține un discurs memorabil în fațaclienților, echipei și partenerilor de afaceri.
Exercițiile practice în care primești feedback personalizat de la facilitator și participanți te vor ajuta să strălucesti pe orice scenă a lumii pe care vei păși.
PMI-ACP® reprezintă o abordare de management al proiectelor cu ajutorul căreia creezi și livrezi produse sau servicii performante într-un timp mai scurt.
Agile simplifică procesele având la bază ideea de schimbare și constă în planificare etapizată, construire din mers și o adaptare constantă la feedback-ul clienților.
Customer Experience înseamnă să oferi servicii superioare clienților tăi.
O cultură superioară a serviciilor te va ajuta să te diferențiezi de concurență, să îți loializezi clienții, să ai o echipă implicată și productivă, să crești prețurile și implicit profiturile.
Welcome to BUCHAREST BUSINESS INSTITUTE
The excellence center that provides business and personal development trainings.
We are here to guide you through your learning journey.
With the kindest thoughts in mind, due to the general context, BUCHAREST BUSINESS INSTITUTE will come back with premium education programs in May 2021. We wish everyone to be safe and this is the most responsible decision to make. Yet, we remain committed to our mission of creating business professionals and helping them to build a better future.
We are preparing new opportunities of growth, a new, fresh vision for your professional evolution.
We hope to see you soon in order to discover the unique learning experience you need to develop high-level professional and personal skills.
We highly appreciate your support and understanding
BUCHAREST BUSINESS INSTITUTE
We build business professionals